Hjorteviltet satser digitalt

Hjorteviltet, et fagtidsskrift om elg, hjort og rådyr, ønsket å sette fokus på sin abonnementsstrategi. Med ett blad i året og begrensede resurser ønsket Hjorteviltet å se på følgende inntekstformer; økte abonnementsinntekter, og alternative annonseformater. I tillegg sitter Hjorteviltet på et interessant arkiv som leserne etterspør. I kombinasjon med økte portokostnader, og begrenset lager, var [...]

By |2017-11-21T17:30:16+01:00november 21st, 2017|Blogg|0 Comments

Er du klar for 2018?

2018 er rett rundt hjørnet, og ekspertene er tydelig på hvilke trender som vil prege oss det neste året. Mange publisister er godt i gang med sitt digitale skifte, mens andre sitter fortsatt litt på vent. Sjekk om du er klar for følgende 5 trender i 2018. 1. Brukerfokuset forsetter på mobil 2017 har [...]

By |2017-11-21T17:20:47+01:00november 21st, 2017|Blogg|0 Comments

Flere lukkede dører i 2018

Vi ser at flere og flere lukker innholdet sitt på nett, og det har blitt mer og mer vanlig for brukeren å møte krav om innlogging hos blader og aviser. Dette har gitt giganter som Facebook og Google utfordringer. Innhold som ligger bak lukkede dører kan ikke indekseres, og Google kan derfor ikke bruke dette i sine søkemotorer.

By |2017-11-21T16:43:44+01:00november 21st, 2017|Blogg|0 Comments

Få mer ut av messer med nye digitale løsninger

  Benytter din bedrift seg av alle mulighetene som ligger i messeaktivitet? Digitale løsninger vil generere nye leads ved å gjøre den enklere å følge opp kunder før, under og etter messer.  Å vise fram sin bedrift på messer gir tilgang til et stort antall mulige kunder. Sjansen til å vise fram hva man tilbyr [...]

By |2017-10-13T12:26:30+02:00oktober 13th, 2017|Blogg|0 Comments

Finn nye kunder med moderne nettsider

Markedet er i konstant endring og kunders nettvaner setter nye krav til hvordan man viser seg fram som bedrift. En vanlig kundereise har tradisjonelt gått fra å ses på messer, snakke med salgsavdeling, lese brosjyrer, se produkt og legge inn kjøp. I dag har en stor del av søket etter [...]

By |2017-10-13T12:00:31+02:00oktober 13th, 2017|Blogg|0 Comments

Kommuniser effektivt med internasjonale kunder

Ny teknologi gir nye muligheter for å kommunisere med nåværende og mulige kunder. For bedrifter som eksporterer er dette mulighetene som gjør merkenavnet kjent internasjonalt. Som eksportbedrift er man avhengig av å kommunisere og markedsføre seg effektivt overfor internasjonale kunder. Avstanden man har til kundene gjør at det digitale potensialet [...]

By |2017-10-12T15:36:25+02:00oktober 12th, 2017|Blogg|0 Comments

Et komplett digitalt økosystem

Media Digital – nå som agent på trykktjenester Som en del av denne utviklingen har vi nå forhandlet fram en agentavtale med UnitedPress. Dette gjør at vi kan tilby våre kunder et komplett økosystem av produkter og tjenester. Et fokus på kostnadseffektive løsninger i samspill med det digitale skiftet blir dermed enda sterkere forankret [...]

By |2017-06-14T15:07:51+02:00juni 14th, 2017|Blogg|0 Comments

Brannmannen inntar større del av økosystemet

Tidsskriftet Brannmannen tar steget inn en digital hverdag, og har inntatt en stor del av vårt digitale økosystem. Dette betyr at de kan tilby sine lesere nye nettsider, digitale utgaver tilpasset mobile enheter, nyhetsbrev og eget administrasjonssystem.   En kostnadseffektiv satsning på digital utvikling Gjennom et skreddersydd digitalt økosystem for fagpressen, ligger mulighetene til [...]

By |2017-06-14T14:04:24+02:00juni 14th, 2017|Blogg|0 Comments

Fornøyde kunder

I løpet av våren har vi fått muligheten til å starte ulike samarbeid med flere spennende fagblader. Det er et imponerende arbeid som legges ned innen ulike fagområder, og det er morsomt å kunne bidra til en digital utvikling for nisjemagasiner. Med pressede marginer er det viktig å kunne se på kostnadseffektive løsninger. Det [...]

By |2017-06-13T16:40:32+02:00juni 13th, 2017|Blogg|0 Comments