Nettsider for B2B-firma og eksportører

Nettsider for B2B-firma og eksportører

Med nye nettsider får bedrifter et løft som er nyttig opp mot kundekommunikasjon og referanser til nye kunder.

Ta en titt på våre siste prosjekter.

Lilaas ønsket gjennom ny nettside å vise frem bredden i sin kompetanse og fokusere enda klarer på sitt produktsortement.

Siden de gamle nettsidene var noen år gamle og ikke av tilfredsstillende kvalitet, ville en forbedring gjøre dem mer konkurransedytkige og tiltrekke nye kunder.Fokuset for de nye nettsidene var produktframstilling og framvising av bredden i deres kompetanse.

Norskog har prosjekter over hele verden og de ønsket gjennom nye nettsider å vise bredden i sin globale aktivitet. Viktig for dette var å kunne ha en norsk og engelsk side som ble administrert fra ett sted.  Nettsidene ble dermed publisert på to språk, enkelt styrt fra samme publiseringssystem.

Arctic Group Maritime er eksportører av sjømat.

Produktene vises klart fram på nettsiden sammen med tydelige kontaktdetaljer. Med nytt, moderne og mobilvennlig design, er nå nettsidene et aktivt salgsverktøy, spesielt opp mot nye kunder.

Hans H Schive ønsket seg en ny og responsiv nettside som kunne vise fram referanseprosjekter og bredden i deres virksomhet. For å kunne være konkurransedyktige i sin markedsføring, ble utvikling av nettsider viktig.

Ullstrøm Fepo tilbyr et stor sortement av produkter og jobber i stor grad ut fra prislister. I design av nye nettsider var det derfor viktig å både presentere produktene deres på en klar måte og gi god plass til prislistene. Sidene er responsive, har en klar profil i bildebruk og ryddig produkt- og listepresentasjon er vektlagt.

Kvensk Institutt har et stort antall tekstsider og arktikler som de ønsket å vise fram på en klar og brukervennlig måte. Viktig for prosjektet var også tilgjengelighet på mobil og nettbrett, dette for å gjøre seg mer tilgjengelig for en yngre brukergruppe.

By |2017-10-16T15:25:05+02:00oktober 16th, 2017|Uncategorized|0 Comments